2 Ağustos 2009 Pazar

tatilin tadını çıkarıyorum... didim tatilimiz bitti bu yaz baya gezmiş oldum.. ısparta, burdur, eğirdir, didim, izmir, manisa derkenn tatil neredeyse bitiyor .bakalım şimdi üniversiteden arkadaşımız olan sibelin yanına gidicez aysemle izmire birazda orda takılıp döneriz salihliye...siirte gelince, evimide özledim aslında ne güzel kendi eşyalarım kendi evim kafam rahat ama tabi burası bambaşka ... tatil çook güzel bitmesini istemiyorum bol bol enerji depoluyorum bu sene çok yoğun geçecek orhanla çok güzel planlarımız var inşallah uygulayacağız hepsini..mayıstada kurtuluyorum siirtten bakalım daha erkende olabilir belli değil şu anda ama ben mutluyum ya orası yada burası farketmez insanın içinden gelsin mutlu olmak ...insanın içi geçmiş olmasın yeterki....:D:D:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder